Seizoen 2009 en vorige:
22/02/10 Bedankt sponsors!
Via deze weg willen we alvast onze sponsors bedanken voor het fantastische 2009!
Weldra ontvangen deze een foto als dank voor hun steun.De sponsors van 2009 waren:
Sunoco-ToraAlratec - Ramen en Deuren
Garage De Kimpe
Vleeshandel De Kimpe-De Smedt
meer info: klik hier
10/12/09 TUSSENSTAND BEKC EN BMC
Nu het seizoen gedaan is, is het tijd voor eindresultaten.
BEKC: Ondanks het missen van de voorlaatste race, behaalden we toch nog een 6e plaats in het klassement van de Belgische Endurance Karting Challenge. In totaal namen er 29 deelnemers aan deel, waarvan gemiddeld 20 per race.
klik hier voor eindklassement BEKC
BMC: In het Belgian Max Challenge is het een ander verhaal. Een hoger niveau en sprintrace's waarbij je op een korte tijd heel explosief alles moet geven, brachten ons dit seizoen op een 19e plaats van de 48 deelnemers, met gemiddeld 36 deelnemers aan de start.
klik hier voor eindklassement BMC
7/12/09 BEKC Genk
We hadden nooit gedacht dat de laatste race van het BEKC-Kampioenschap en tevens de laatste race van het seizoen 2009 de mooiste zou worden! We gingen niet met de overwinning naar huis, maar wel met een mooie tweede plaats nadat we de pole-positie hadden in de kwalificatie.
Het verschil met de tweede plaats (Cornelis-Racing) in de kwalificatie was maar liefst 0,011 sec!Speciaal aan deze race was ook dat Jonas 2u aan 1 stuk heeft gereden. Normaal worden deze uithoudingsraces, met 2 piloten gereden. Teammaat Kirsten had echter examens, maar we wilden de laatste race toch niet missen! Dus reed Jonas alleen.
klik hier voor:
- de uitslag
- het raceverslag
- de foto's
16/11/09 BEKC Francorchamps
Dit weekend vond de race op Francorchamps plaats in het BEKC Kampioenschap.
We (alias KJ-Racing) namen spijtig genoeg niet deel, dit door de verplichte examens op school.Het was nochtans een "historische" race. Het was de voorlopig laatste race op het kartcircuit van Spa-Francorchamps. Na deze race werd het circuit plat gegooid in afwachting van nieuwe asfalt en vermoedelijk nieuwe lay-out van het circuit.
26/10/09 BMC Genk
De allerlaatste race van het seizoen werd in genk verreden. Het was echter de moeilijkste race van het seizoen. Hevige regenval in de week voor de race spoelde de grip van de baan, gecombineerd met koude weersomstandigheden was er van grip bijna geen sprake. Daarbij kwam de plots vallende avond tijdens de 2e manche roet in het eten gooien.
klik hier voor:
- de uitslag (wij zijn max pro)
- het raceverslag
- de foto's
5/10/09 BMC Mariembourg
Dit weekend vond de voorlaatste race van het BMC kampioenschap plaats op Mariembourg. Het werd weer een volledige regen-race.
- de uitslag (wij zijn max pro)
- het raceverslag
- klik hier voor de foto's
21/09/09 BEKC Berghem
Dit weekend vond de 5e race van het BEKC kampioenschap plaats.
Klik hier voor:
- de uitslag
- het raceverslag
17/08/09 BEKC Francorchamps
Dit was voor ons de laatste keer dat we op het kartcircuit van Francorchamps reden. In november dit jaar beginnen de afbraakwerken van het circuit. De plannen zijn om het circuit te vernieuwen, maar alle info hierrond zou strikt geheim zijn...- de race-uitslag
- het raceverslag
- klik hier voor de foto's
03/08/09 BMC Kerpen
Kerpen, het meest slijtende circuit van de kalender.
Klik hier voor:
- de uitslag (wij zijn max pro)
- het raceverslag
- de foto's
29/07/09 Reünie 4-takten op Antwerp Karting
Als training voor het BMC in Kerpen, aankomend weekend, trainde we nog eens als vroeger op Antwerp Karting. Samen met Kenneth Hassaert reden we met 3 karts aan boord naar Antwerp Karting. Het was een zeer mooie dag, en het was nog eens plezant om op het asfalt - waarop we enorm veel rondjes hebben gedraaid - te rijden!
Later op de dag kwam ook Louis (de hollander) en Jürgen De Wilde (de oude Birel-collega van het Clubkampioenschap) opdagen.
14/07/09 Raceverslag BEKC 12-07-09
Dit weekend vond de derde race van het BEKC-Kampioenschap plaats (uithouding: 2u30) in Eindhoven.
Het werd een race die vooral getekend was door wisselende weersomstandigheden en daarbij komende pech.
Ondanks alles behaalde we toch nog een 8e plaats.- Het raceverslag
- De race-uitslag
- Foto's van KJ-Racing
- Alle foto's
06/07/09 Nieuw chassis: Gillard Daytona
Na de overstap van SFP-Racing naar Antwerp Karting werd de Parolin aan de kant gezet en werd er met Gillard gereden. De tweede race van het BMC werd met de kart van Kirsten (Gillard T-Rex) gereden (waarmee we ook BEKC rijden). Na het positieve resultaat maakte we de keuze om definitief bij Antwerp Karting te rijden en een Gillard aan te kopen. Omdat momenteel het model Daytona van Gillard het snelste chassis is in het gamma van Gillard, kozen we voor een Daytona. Omdat de kart niet onmiddelijk beschikbaar was, kregen we een vervang-kart aangeboden van Antwerp Karting: een Gillard Charlotte. Hiermee reden we de derde race van het BMC.
Ondertussen is de kart aangekomen en reeds flink getest, met positieve resultaten! De eerste race voor het chassis wordt Kerpen, wat bekend staat als het meest chassis-vreetende circuit op 2 augustus. Momenteel kijken we uit om een bescherming voor het chassis te ontwikkelen omdat dit chassis nog voor heel het seizoen moet dienen.
18/05/09 Supertraining resulteert niet in superrace in Genk
Dit weekend vond de 3e wedstrijd van het BMC kampioenschap plaats in Genk. Zaterdag was het een geweldig mooie dag, waarop we met de Gillard Charlotte echte top-tijden neerzette. Spijtig genoeg had het zondagochtend geregend. De training en kwalificatie verliepen op regenbanden, de eerste manche van de wedstrijd verliep op al terug op slicks, omdat het circuit opgedroogd was. De toptijden werden echter niet gehaald want de bandendruk was afgesteld met een foute bandendrukmeter, waardoor we in de eerste manche 25e eindigde, de 2e manche was beter en reden we van 25 naar 16!
- uitgebreid verslag: het raceverslag
- de race-uitslag (wij zijn max pro)
- Foto's van DK-Racing
14/05/09 3e BMC Genk
Ondertussen weten de meeste mensen die het raceverslag gelezen hebben al dat we van team veranderd zijn. We waren de eerste BMC-race gestart bij SFP-Racing met de Parolin. Maar tussen de eerste race en de tweede race hebben we met de Gillard (waarmee we BEKC rijden) getest met daarop de BMC configuratie (andere banden, minder gewicht) en het gevoel en resultaat was beter met de Gillard. Hierdoor zijn we dus overgestapt naar De Feyter Racing met Gillard
Omdat we natuurlijk niet BEKC én BMC kunnen rijden met hetzelfde chassis, besloten we afgelopen dinsdag om een nieuw chassis te bestellen, het wordt een Gillard Daytona. Hiermee gaan we BMC rijden.
Omdat het chassis nog maar net besteld is, en dit niet tegen dit weekend kan geleverd worden, rijden we dit weekend met een andere Gillard, gehuurd bij Antwerp Karting.
Zondag is het dus de 3e BMC-Race in Genk, klik hier voor de timing
Hopelijk tot dan!
27/04/09 2e BMC Francorchamps
Dit weekend vond de 2e race plaats van het BMC in Francorchamps. Het werd een speciaal weekend, omdat we dit weekend ook besliste om met een ander chassis (en dus ook team) te gaan rijden. De Parolin bij SFP-Racing werd omgeruild voor een Gillard bij De Feyter. We reden met de Gillard waarmee we ook de BEKC-Races mee rijden.
En niet zonder resultaat! we werden 13e van de 36 in onze 2e BMC wedstrijd!
- Het raceverslag
- De raceuitslag (wij zijn max pro)
- Foto's van DK-Racing
- Alle foto's
21/04/09 Training Francorchamps
Op maandag, vlak na het weekend van BEKC in Eindhoven gingen we trainen op Francorchamps. Ik heb zelden op maandag school (hoge school), dus dit kwam goed uit. Maar echter niet voor mijn vader, die moest werken. Dus nam ik een oude schoolvriend mee naar Francorchamps om wat te helpen. Hij had ook een fotocamera bij, hieronder kan je wat sfeerfoto's bekijken...
klik hier voor foto's
20/04/09 2e race BEKC Eindhoven
Dit weekend vond de tweede race van het BEKC plaats in Eindhoven. Het Raceverslag is nog niet af, dus hier volgt een kleine samenvatting:
Op zaterdag volgde een uitgebreide training, waarbij we hulp kregen van Joey Van Splunteren! Op het einde van de dag hadden we een goed gevoel in de kart en waren we klaar voor zondag.
Op zondag was het circuit, net zoals zaterdag kurkdroog. In de kwalificatie positioneerde we ons op de 6e plaats.
Bij de eerste start lagen we na 4 ronden op de 4e plaats, maar toen werd er een herstart gegeven omdat een concurrent een valse start had genomen.
Bij de tweede start reden we na 2 ronden op plaats 3. Tot hier ging het goed.
Door een inhaalmanoeuvre in de 2e ronde, waarbij we de 2e plaats wouden overnemen, ging het mis, we crashte met Cornelis Racing. Cornelis Racing had niet veel schade, in tegendeel met ons: stuurkolom krom, hierdoor stuurde de kart niet meer naar behoren. Ik kom in de pits binnen, alles wordt hersteld, maar we komen als laatste de pits uit met 8 ronden achterstand op de koplopers.Het doel van de wedstrijd was op dat moment beslist: uitrijden, geen schade meer proberen veroorzaken, en op een zo'n goed mogelijke plaats eindigen. We eindigde op een 10e plaats, en toch tevreden over het weekend!
KJ-Racing wil hierbij toch ook in het bijzonder Joey Van Splunteren bedanken! En natuurlijk ook de sponsors!
Dit weekend was er spijtig genoeg geen professionele fotograaf aanwezig. RaceXpress.com was er wel, maar hun foto's zijn beperkt.
toch hebben we zelf wat sfeerfoto's genomen van dit weekend, kijk hier.
- Het Raceverslag
- De Uitslag
- Foto's
10/04/09 1e BMC Race Genk
Op 15 maart vond de eerste race van het BMC (of in de volksmond VAS) plaats in Genk.
De eerste kennismaking met de sprintrace liep iets minder goed dan gedacht, dit bewijst nog maar eens het niveau van het kampioenschap!- lees meer in het Raverslag!
- De uitslag (wij zijn Max Pro)
- Foto's van DK-Racing
- Alle foto's
10/04/09 DK-Racing.be is terug online!
Het heeft lang geduurd, maar www.dk-racing.be staat opnieuw online.
De reden:
1) het vorige serverbedrijf was failliet door de crisis
2) we schakelen over naar een ander serverbedrijf
3) deze heeft echter een schriftelijke bevestiging nodig om aan te tonen dat wij de eigenaar zijn en de verplaatsing willen aanvragen
4) maar het vorige serverbedrijf moest echter ook zijn toestemming hierover geven
5) maar omdat dit failliet was, kon dit maar niet gebeuren
6) ondertussen werd het failliete bedrijf over genomen door een andere webserver
7) en deze heeft het wel kunnen bevestigen...
...Tot de website nu terug online staat!
Onze excuses voor het langdurige wachten en vooral voor de korte onderbreking van publiciteit van onze sponsors: Sunoco-Torrekens en ALRATEC-Ramen en deuren.23/02/09 KJ-Racing wordt gedoopt!
Samen met Kirsten Adriaenssens & Co namen we gisteren deel aan het BEKC, niet in Francorchamps (vanwege de sneeuw en ijs), maar wel in Berghem (NL). niet onder de naam van DK-Racing, maar wel onder KJ-Racing (Kirsten-Jonas)!
Op zaterdag vond de training plaats, daar bleek dat we niet van de traagste waren...
Zondag was de dag van de kwalificatie en de 2 uur durende race.In de kwalificaties waren we als 3e gekwalificeerd, wat een verassend resultaat was, als je de 17 andere deelnemers bekijkt, die minstens al 2 jaar in het vak zaten!
Het was een spannende race, waarbij we op de 1e plaats hebben gereden, maar ook op de 6e, en uiteindelijk eindigde op een 5e plaats.- Het raceverslag
- de uitslag
- foto's van KJ-Racing
- alle foto's
15/02/09 Start van het nieuwe seizoen!
De examens zijn gedaan, de snowboardvakanite voorbij, en het sponsordossier is bijna afgewerkt. Hoogtijd om er weer vollop in te vliegen!
Volgende week zondag (22/02/08) zou de eerste race van de BEKC van start gaan in Spa-Francorchamps. Echter het weer werkt tegen, de sneeuw in de ardennen zorgde dit weekend al voor een training op Genk in plaats van Francorchamps. Hopelijk wordt het deze week "warmer", en kunnen we zonder problemen volgende week starten voor een 2u en 30 min lang durende race!
12/02/09 Sponsordossier afgewerkt!
je vindt het hier: sponsordossier 2009
5/01/09 DK-Racing wordt dus toch Vice-kampioen
Ons vermoeden is uit gekomen. Uit onze berekeningen waren we 2e geïndigd in het eindklassement van het clubkampioenschap B&S Seniors op Antwerp Karting.
Toch stond er (gedurende een 3 tal weken) in de officiële uitslag op www.antwerpkarting.be dat wij kampioen waren met 6 punten voorsprong op de 2e. Ikzelf vond het ook al merkwaardig dat we na zo'n spannend seizoen, en slechts een 2e plaats in de laatste race, zoveel voorsprong hadden.
Het is dus gewijzigd, wij zijn 2e met 2 punten achterstand. Proficiat aan Sarina Vissenbergs, de terechte kampioen.
De uitslag is hier te zien.
Wegens een verlies van software zijn we ook het laatste raceverslag, jaaroverzicht, en begin van ons sponsordossier kwijt geraakt. Deze worden zo spoedig mogelijk opnieuw gemaakt en online geplaatst.24/12/08 Zalig Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar!
15/12/08 Chrono Wintercup Rotax Max 14-12-08
Gisteren namen we voor het eerst deel aan een Rotax Max Race! We zaten in de klasse Max Olympisch.
we kwalificeerden op een 7e plaats, en eindigde in het dagklassement op een 6e plaats.Het raceverslag volgt later, er zijn al wel prachtige foto's , met dank aan smilda.net en carpy.nl
- uitslag vrije training
- uitslag kwalificatie
- uitslag prefinale
- uitslag finale7/12/08 Gisteren Rotax Max Berghem
Het seizoen met de Briggs & Stratton is nog maar nauwelijks gedaan, of we springen in de Rotax Max. Het doel van de training dit weekend is de eerste race met de Max op zondag 14-12-08 (dit weekend) in Berghem (Nederland).
5/12/08 DK-Racing verkoopt B&S
We stoppen definitief met B&S en groeien door naar Rotax Max, hierdoor verkopen we onze B&S en wat onderdelen.
Kijk snel bij Te Koop!
30/11/08 DK-Racing wordt vermoedelijk Vice-Kampioen
vermoedelijk: het klassement is nog niet officieel (met dank aan Antwerp Karting)
In de laatste race werden er dubbele punten uitgedeeld, na 30min race waren er 30 punten te verdelen, en na 1uu (afloop van de race) nog eens 30 punten.
Omdat de uitslag nog niet officieel is, is het raceverslag en de eindstand ook nog niet officieel. Hopelijk ontvangen we binnen enkele dagen wat meer nieuws.
intussen:
- De Raceuitslag2/11/08 DK-Racing houdt het spannend!
Dit weekend vond de 7e race van het clubkampioenschap plaats op Antwerp Karting. Ze werd vereden in kletsnatte toestanden, maar winnen zat er niet in, we behaalden een 2e plaats, voorafgegaan door Sarina Vissenbergs (momenteel zwaarste concurrent voor de titel).
meer info:
- het Raceverslag
- de Raceuitslag
- de Tussenstand12/10/08 DK-Racing alweer in topvorm!
Gisteren werd de 6e race van het clubkampioenschap van Antwerp Karting verreden, deze keer vielen we niet juist naast het podium, maar stonden we op het hoogste schavotje!
We verstevigen onze eerste plaats in het kampioenschap met 3 punten voorsprong op de 2e.
meer info:
- het Raceverslag
- de Raceuitslag
- de Tussenstand1/10/08 Nieuw flimpje bij media.
Directe link: hier
25/09/08 Reden voor het slechte resultaat race 5 13/09/08
2 weken geleden, de 5e race van het kampioenschap, verliep niet echt vlotjes, we eindigden op een 4e plaats...
Er waren 2 problemen:
- Te weinig grip : oplossing: deze keer nieuwe banden voor de volgende race.
- Abnormaal weinig power van de motor: oplossing: reviseren!Vooral het laatste zal deugd doen voor de motor, hij is 1 jaar oud en dit is nog maar zijn eerste rivisie; als je er elke week een uur mee rijdt, lopen de uren van de motor snel op (zeker als er een maximum is van 50 draaiuren).
De reden dus waardoor hij vorige race niet naar behoren functioneerde:
- uitlaatklep lekte.
- segmenten van zuiger versleten, hier verloor hij compressie!
- de zuiger zelf was aan het vast lopen.
- draadtap van de uitlaatbuis was kapotgetrilt, hierdoor stond de buis los!
- als we nog 3u doorreden, was de krukkas ook voor de vuilbak geweest...Dit weekend wordt het roderen, volgend weekend terug keihard trainen voor een beter resultaat in de volgende race (11/10/08)
De Rotax Max wordt terug in het rek geplaatst, vermoedelijk tot eind November.
21/09/08 Max op Genk met De Vos-Racing
In het kader van deelname aan BEKC (uithouding) 2009 hebben we een 2e piloot nodig.
Vervolgens werd er een test gepland op Genk samen met Isaias De Vos. Deze had echter nog nooit met Rotax Max gereden, maar bewees zijn talenten al in het clubkampioenschap van Antwerp Karting.Na de test zitten we nog wel met wat niet te onderschatten problemen:
- groot gewichtsverschil
- verschillende stijl van rijdenHet circuit was vandaag goed gevuld, toch zette Isaias al een behoorlijke tijd neer van 57.03 sec!
De foto's hier... -> Isaias: zwarte overal, Jonas: blauwe overal
14/09/08 DK-Racing wordt slachtoffer van Zaterdag DE 13e!
Dit weekend vond de 5e race van het clubkampioenschap plaats op Antwerp Karting,
we vielen echter juist naast het podium, op een magere 4e plaatsMeer info:
- het Raceverslag
- de Raceuitslag
- de Tussenstand08/09/08 Na de fantastische overwinning van Hamilton (die later betwist werd) trokken we zelf de regen in; toen we echter in Antwerpen aankwamen lag het er droog bij, na een uurtje begon het hevig te regenen.
Enkele foto's hier ...
05/09/08 Te koop:
nieuwe handige compressoren die je overal kan meenemen en opbergen!
specificaties: Michelin Luchtcompressor MCX20momenteel hebben we er nog 1 in stock; nieuw, nog in de doos!
30/08/08 Half Juli een lang verwachte beslissing genomen, en niet zomaar één! Het zou het imago van DK-Racing voor een stukje veranderen, we zouden er wat professioneler gaan uitzien.
De beslissing: een nieuwe helm aankopen: omdat we meer en meer met zwaardere motoren beginnen te rijden, is het niet meer verantwoord om met een goedkoop helmpje te rijden.We overschreden de grens, op zoek naar Airbrush Studio Lijnden, vlakbij Schiphol (Nederland). We lieten ons oog vallen op een Arai GP5K met HANS-Systeem. Deze helm is ook gehomologeerd voor races in auto's (toekomstmuziek). We wouden natuurlijk ook dat de helm persoonlijk was, dus lieten we hem meteen spuiten. Anderhalve maand later was de tekening op papier omgezet in een echt pareltje;
kijk hier voor de FOTO'S van de helm (ook gedurende het spuitproces)
22/08/08 Gisteren nam de coach, papa en teambaas Marc De Kimpe deel aan de papa's en mama's race. De papa's raceten 3X 10 min. met de Sodi Clubkarts van Antwerp Karting. In de eerste stint eindigde Marc als 5e, de 2 volgende stints werd een 3e plaats opgetekent. Dit resulteerde in een 3e plaats algemeen, wat zeker niet slecht is voor een deelnemersveld van 17 piloten!
14/07/08 Bij de eerste test op Genk met de Rotax Max was het verschil met onze andere Max opvallend, de nieuwe motor functioneerd veel beter, meteen een betere tijd dan het vorige jaar! voor wat fotografische ondersteuning: de foto's!
13/07/08 De Vierde race van het seizoen ondertussen, verliep goed, we behaalden een 2e plaats.
meer info:
- het Raceverslag
- de Raceuitslag
- de Tussenstand21/06/08 Net zoals vorig jaar, zijn we van plan om deze zomer weer alle circuits van België, en enkele in Frankrijk, Duitsland en Nederland te verkennenmet de Parolin Le Mans met daarop een Rotax Max gemonteerd.
Vorig jaar draaide onze Rotax Max echter vaak stuk, omdat we het probleem maar niet kunnen vinden (vermoedelijk de carters niet gelijk...) hebben we besloten om een goede occasie aan te schaffen. we klopten aan bij Michael Cool (Schepers Racing), deze kon ons spoedig een motor bezorgen, het werd zijn reservemotor: 1maand oud, gelood, en slechts 10 draaiuren!
25/05/08 De derde race van dit seizoen verliep in het begin perfect, maar 30 min. na de start ging het mis...
meer info:
- het Raceverslag
- de Raceuitslag
- de Tussenstand13/04/08 De tweede race ging deze keer op een droog wegdek van start. We lieten zien dat we ook in het droog goed getraind zijn en kwamen van de 10e plaats naar de 1e! na enkele incidenten kregen we een Stop&Go waardoor we op de 2e plaats terugvielen, maar we namen al snel de leidersplaats terug over!
Het was een legendarische, spannende en crashvolle race!
meer info:
- het Raceverslag
- de Race-uitslag
- de Tussenstand23/03/08 Gisteren werd de start van het Seizoen 2008 gegeven.
Dit jaar rijden we, net zoals vorig jaar, mee in de Briggs&Stratton Senior klasse.De race ging door in de regen, waarop DK-Racing liet zien dat we de zeer goed in de regen hebben getraind!
meer info:
- het Raceverslag
- de Race-uitslag
- de Tussenstand01/03/08 Het dossier voor sponsering is klaar voor het seizoen 2008.
Klik hier om het te bekijken.
wat meer info over het seizoen 2008, vind je hier!
Indien U geïntresseerd bent, kan U ons altijd contacteren.
17/02/08 Gisteren vond de prijsuitreiking plaats op Antwerpkarting.
We kregen 3 trofée's mee naar huis:
- 4e plaats Briggs & Stratton Senior Seizoen 2007
- 1e plaats Honda Junior Wintercup 2007-2008
- 1e plaats Briggs & Stratton Senior Wintercup 2007-2008
Ondertussen is de Honda van de wintercup (die we gehuurd hadden) terug naar Tessenderlo. Onze Briggs & Stratton is momenteel in Antwerp Karting voor revisie.
03/02/08 Gisteren ging de laatste race van de wintercup door op Antwerp Karting. Op deze dag ging het alvast zeer spannend worden in het eindklassement.
DK-Racing maakte kans om 2 titels mee naar huis te nemen en we lieten deze kans niet liggen! We wonnen eerst de race in de klasse Honda. Vervolgens waren we niet te stoppen en behaalde we een tweede overwinning in de klasse Briggs & Stratton.Hiermee zijn we 2 keer kampioen in de Wintercup. we hebben 4/6 race's gewonnen en de slechtste positie was de 2e plaats.
meer info vindt je hier:
- enkele foto's
- Het Raceverslag
- De Race-uitslag
- De Tussenstand13/01/08 In de tweede race van de wintercup bahaalden we de zege in de klasse Briggs & Stratton. We werden ook tweede in de klasse Honda.
Voor meer info, ga naar:- Het Raceverslag
- De Race-uitslag
- De Tussenstand23/12/07 We hebben de eerste race van de wintercup in de klasse Honda gewonnen!
- Het Raceverslag
in de klasse Briggs & Stratton behaalde we een tevreden 2e plaats.
voor meer info, ga naar:
- De Race-uitslag
- De Tussenstand14/12/07 Wintercup!!
De timing van de wintercup is bekend. klik hier voor meer info!11/12/07
- Michael Cool van het SFP Racing-team uit Lebbeke werd op het Wereldkampioenschap in Dubai 23e!
![]()
Racexpress schreef: "Michael Cool bevond zich ook voorin, zoals de gehele week. Helaas voor hem ging het fout in de tweede ronde, nadat hij door een verdwaalde kart geraakt werd. De rappe Belg viel helaas ver terug."
Hij werd in de Finale toch 23e! Proficiat!